Uczestnik | 344.40 PLN (Netto: 280.00) | Rejestracja zakończona. |
Pozostało wolnych miejsc 0 | ||
Zakończenie rejestracji: 2020-01-28 09:00 |
Szkolenie jest doskonałą okazją do pozyskania wiedzy bezpośrednio od osób na co dzień zajmujących się wsparciem w tworzeniu aktów podlegających ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa, jak również, coraz częściej, przekazywanych w postaci elektronicznej do organów nadzoru (na chwilę obecną dokumenty w postaci strukturalnego pliku XML oczekiwane są przez Regionalne Izby Obrachunkowe w Warszawie, Łodzi, Bydgoszczy oraz Gdańsku, a także przez Wydział Nadzoru Opolskiego i Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego, które korzystają z dedykowanego systemu e-Nadzór wspierającego elektroniczny proces nadzoru nad aktami prawnymi).
Szkolenia realizowane są w formie zajęć praktycznych, w grupach do 15 osób. Na czas trwania szkolenia każdy uczestnik otrzyma do dyspozycji komputer z przygotowanym środowiskiem szkoleniowym oraz ćwiczeniami praktycznymi.
Miejsce szkolenia: Ogrodowa 12 – Conference Center, Ogrodowa 12, 61-821 Poznań, sala 302
Koszt szkolenia: 280 zł + 23% VAT = 344,4 zł/osoba
PROGRAM SZKOLENIA
I. Podstawowa praca w edytorze
1. Aspekty prawne
2. Omówienie interfejsu aplikacji
- ekran startowy aplikacji
- rozmieszczenie głównych przycisków i modułów
3. Tworzenie prostego aktu
- wprowadzanie treści bezpośrednio w aplikacji
- import treści z innych formatów np. docx.
4. Podpis i blokada dokumentu
- blokowanie gotowego aktu
- składanie podpisu elektronicznego
5. Podstawowe zasady formatowania
- formatowanie tekstu (podział wiersza, nowy akapit, spacja nierozdzielająca)
- puste strony po podpisie i załącznikach
- formatowanie tabel, zmiana orientacji stron
Przerwa
II. Tworzenie aktów prawnych
1. Uchwała budżetowa oraz jej zmiany
- dodawanie oraz edycja tabel w załącznikach
- dostosowanie rozmiaru tabeli do strony
- import treści z plików .xls
- dodawanie załączników binarnych (PDF)
- „Finanse Publiczne” – dedykowany dodatek pozwalający na import aktów z systemu Besti@
2. Plany zagospodarowania przestrzennego
- treść aktu (opisy obszarów)
- mapy i inne pliki graficzne w załączniku
- zmiana rozmiaru strony
3. Porozumienia i aneksy
- niestandardowa metryka dokumentu (strony porozumienia / umowy)
- składanie podpisu elektronicznego (wielopodpis, podpis z wyłączeniem daty i numeru)
4. Formularze i deklaracje w załącznikach
III. Baza Aktów Własnych (BAW)
1. Prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego (obowiązek ustawowy)
- zbiór aktów prawa miejscowego oraz inne dowolne zbiory dostępne dla mieszkańców z poziomu BIP
- zbiory publiczne / prywatne, uprawnienia do dokumentów, widok sesji / kadencji, hasła skorowidza
2. Indeksacja podstaw prawnych
- obserwatorium zmian prawa – niezwłoczna informacja o zmianie przepisów na podstawie, których wydano akty własne (na poziomie konkretnego przepisu)o
3. Integracja z Dziennikiem Urzędowym Województwa
- automatyczna aktualizacja statusu aktu po publikacji w Dz. Urz. Województwa
Rozpoczęcie: 2020-01-29 09:00
Zakończenie: 2020-01-29 14:30
ABC PRO SP. Z O.O.Renata Rogowska, Magdalena Wyszogrodzka-Górka | |
22 379 09 00, 795 521 175 | |
[email protected] |